Rola interaktywnych tablicek w nauce projektowej wykracza daleko poza to, co widzieliśmy.i promowanie integracji interdyscyplinarnej.
1Rozpalenie istot twórczych i uwolnienie potencjału myślenia
PBL zachęca uczniów do odważnych innowacji i proponowania unikalnych rozwiązań.Uczniowie mogą korzystać z narzędzi do rysowania na tablicy, aby swobodnie narysować produkty przyjazne środowiskuFunkcja multimedialna tablicy pozwala uczniom dodawać efekty dźwiękowe, a także wprowadzać nowe funkcje wideo.animacje i inne elementy do ich projektówTen proces wolnej twórczości w dużym stopniu pobudza ucznia do tworzenia i w pełni uwalnia jego potencjał myślowy.
2Uproszczenie procesów nauczania i poprawa efektywności zajęć
W nauczaniu PBL nauczyciele muszą zorganizować uczniów do prowadzenia dyskusji, wyświetlania wyników, komentowania i podsumowania, co jest raczej nudnym procesem.Wygodna obsługa interaktywnych tabliczek może uprościć te procesy nauczania i zwiększyć wydajność klasyNauczyciele mogą korzystać z funkcji rejestracji ekranu tablicy, aby rejestrować procesy dyskusji uczniów i wyświetlać wyniki, aby łatwo przejrzeć i podsumować później.nauczyciele mogą bezpośrednio zaznaczyć mocne i słabe strony wyników uczniów na tablicyPonadto funkcja przechowywania na tablicy z jednym kliknięciem może zapisywać ważne treści w klasie, aby uczniowie mogli je przeglądać po zajęciach.Funkcje te umożliwiają nauczycielom skupienie się w większym stopniu na kierowaniu nauczaniem, zmniejszyć niepotrzebne marnowanie czasu i znacznie poprawić wydajność klasy.
3Promowanie integracji interdyscyplinarnej i rozwijanie wszechstronnych umiejętności
PBL często obejmuje wiedzę z wielu dyscyplin, wymagając od uczniów posiadania zdolności interdyscyplinarnej nauki.Interaktywne tabliczki mogą organicznie zintegrować wiedzę z różnych dyscyplin i promować integrację interdyscyplinarnąW projekcie PBL "Planowanie budowy kultury kampusu" uczniowie muszą wykorzystać wiedzę chińską do pisania schematów planowania, matematyczną wiedzę do pomiaru terenu i projektowania układu,i wiedzy o sztuce dla uroczystości środowiska kampusuDzięki interaktywnym tabliczkom studenci mogą centralnie wyświetlać wiedzę i wyniki z różnych dyscyplin w celu kompleksowej analizy i optymalizacji.Uczniowie nie tylko konsolidować wiedzę z różnych dyscyplin, ale także uczą się, jak zintegrować wiedzę z różnych dyscyplin w celu rozwiązywania problemów praktycznych, a ich wszechstronne zdolności są skutecznie kultywowane.
4. Realizacja dzielenia się zasobami i promowanie wspólnego postępu
W grupowym nauce kooperatywnej PBL każda grupa ma własne wyniki badań i doświadczenia edukacyjne.Każda grupa może przesłać swoje raporty z projektów, dane z badań, projekty kreatywne i inne treści na tablicy, aby inne grupy mogły się uczyć.przyjmować korzyści innych., a tym samym wspierać wspólny postęp całej klasy.Nauczyciele mogą również udostępniać doskonałe zasoby dydaktyczne i wyniki uczniów w sieci kampusu lub chmurze, aby więcej nauczycieli i uczniów mogło się odnieść do, zwiększając wpływ i tempo wykorzystania zasobów.
Wreszcie, ze względu na swoje zalety w zakresie pobudzenia kreatywności, poprawy wydajności, promowania integracji i realizowania współdzielenia,Interaktywne tabliczki stały się potężnym impulsem dla efektywnego rozwoju PBL- nie tylko zapewniają lepsze wsparcie dla uczenia się i rozwoju uczniów, ale także wprowadzają nowy impuls do reformy edukacji i nauczania,i są idealnym wyborem do promowania dogłębnego rozwoju PBL.
Rola interaktywnych tablicek w nauce projektowej wykracza daleko poza to, co widzieliśmy.i promowanie integracji interdyscyplinarnej.
1Rozpalenie istot twórczych i uwolnienie potencjału myślenia
PBL zachęca uczniów do odważnych innowacji i proponowania unikalnych rozwiązań.Uczniowie mogą korzystać z narzędzi do rysowania na tablicy, aby swobodnie narysować produkty przyjazne środowiskuFunkcja multimedialna tablicy pozwala uczniom dodawać efekty dźwiękowe, a także wprowadzać nowe funkcje wideo.animacje i inne elementy do ich projektówTen proces wolnej twórczości w dużym stopniu pobudza ucznia do tworzenia i w pełni uwalnia jego potencjał myślowy.
2Uproszczenie procesów nauczania i poprawa efektywności zajęć
W nauczaniu PBL nauczyciele muszą zorganizować uczniów do prowadzenia dyskusji, wyświetlania wyników, komentowania i podsumowania, co jest raczej nudnym procesem.Wygodna obsługa interaktywnych tabliczek może uprościć te procesy nauczania i zwiększyć wydajność klasyNauczyciele mogą korzystać z funkcji rejestracji ekranu tablicy, aby rejestrować procesy dyskusji uczniów i wyświetlać wyniki, aby łatwo przejrzeć i podsumować później.nauczyciele mogą bezpośrednio zaznaczyć mocne i słabe strony wyników uczniów na tablicyPonadto funkcja przechowywania na tablicy z jednym kliknięciem może zapisywać ważne treści w klasie, aby uczniowie mogli je przeglądać po zajęciach.Funkcje te umożliwiają nauczycielom skupienie się w większym stopniu na kierowaniu nauczaniem, zmniejszyć niepotrzebne marnowanie czasu i znacznie poprawić wydajność klasy.
3Promowanie integracji interdyscyplinarnej i rozwijanie wszechstronnych umiejętności
PBL często obejmuje wiedzę z wielu dyscyplin, wymagając od uczniów posiadania zdolności interdyscyplinarnej nauki.Interaktywne tabliczki mogą organicznie zintegrować wiedzę z różnych dyscyplin i promować integrację interdyscyplinarnąW projekcie PBL "Planowanie budowy kultury kampusu" uczniowie muszą wykorzystać wiedzę chińską do pisania schematów planowania, matematyczną wiedzę do pomiaru terenu i projektowania układu,i wiedzy o sztuce dla uroczystości środowiska kampusuDzięki interaktywnym tabliczkom studenci mogą centralnie wyświetlać wiedzę i wyniki z różnych dyscyplin w celu kompleksowej analizy i optymalizacji.Uczniowie nie tylko konsolidować wiedzę z różnych dyscyplin, ale także uczą się, jak zintegrować wiedzę z różnych dyscyplin w celu rozwiązywania problemów praktycznych, a ich wszechstronne zdolności są skutecznie kultywowane.
4. Realizacja dzielenia się zasobami i promowanie wspólnego postępu
W grupowym nauce kooperatywnej PBL każda grupa ma własne wyniki badań i doświadczenia edukacyjne.Każda grupa może przesłać swoje raporty z projektów, dane z badań, projekty kreatywne i inne treści na tablicy, aby inne grupy mogły się uczyć.przyjmować korzyści innych., a tym samym wspierać wspólny postęp całej klasy.Nauczyciele mogą również udostępniać doskonałe zasoby dydaktyczne i wyniki uczniów w sieci kampusu lub chmurze, aby więcej nauczycieli i uczniów mogło się odnieść do, zwiększając wpływ i tempo wykorzystania zasobów.
Wreszcie, ze względu na swoje zalety w zakresie pobudzenia kreatywności, poprawy wydajności, promowania integracji i realizowania współdzielenia,Interaktywne tabliczki stały się potężnym impulsem dla efektywnego rozwoju PBL- nie tylko zapewniają lepsze wsparcie dla uczenia się i rozwoju uczniów, ale także wprowadzają nowy impuls do reformy edukacji i nauczania,i są idealnym wyborem do promowania dogłębnego rozwoju PBL.